Frank Bold rekrutuje na stanowisko wicedyrektora(ki) ds. administracyjnych

W organizacji Frank Bold łączymy działalność prawniczą z pracą społeczną, opierając się na wspólnych wartościach. Jeśli chcesz pomagać w osiąganiu śmiałych celów dzięki swoim umiejętnościom zarządzania i oczekujesz pracy przynoszącej wyzwania i satysfakcję to szukamy właśnie Ciebie.

Czy lubisz utrzymywać rzeczy w ruchu, będąc pewnym, że wszystko działa jak należy? Czy lubisz finanse, myślisz strategicznie o liczbach i potrafisz poruszać się w złożonych kontekstach? Czy chcesz, aby rzeczy były bardziej wydajne, szukasz rozwiązań i dróg rozwoju? Czy lubisz pracować z ludźmi i chcesz być częścią rozwijającego się zespołu? W organizacji Frank Bold łączymy działalność prawniczą z pracą społeczną, opierając się na wspólnych wartościach. Jeśli chcesz pomagać w osiąganiu śmiałych celów dzięki swoim umiejętnościom zarządzania i oczekujesz pracy przynoszącej wyzwania i satysfakcję to szukamy właśnie Ciebie.

Kim jest Frank Bold?

Frank Bold to międzynarodowy zespół prawników. W Polsce działamy w ramach fundacji oraz kancelarii radców prawnych.

Lubimy wyzwania i chcemy przyczynić się do pozytywnych zmian społecznych i konstruktywnych rozwiązań. Zawsze uczymy się czegoś nowego i szukamy sposobów, aby mieć jeszcze większy wpływ na to, co robimy.

Od wielu lat zajmujemy się kwestią zmian klimatu, transformacji energetycznej, ochrony środowiska, przejrzystości życia publicznego oraz odpowiedzialności przedsiębiorstw. W naszej pracy wykorzystujemy narzędzia prawne, żeby zmieniać świat na lepszy. Obecnie szukamy kogoś, kto pomoże w zarządzaniu i koordynacji naszego krakowskiego zespołu.

Frank Bold posiada również biura w Brnie, Pradze, Ostravie i Brukseli.

Jak możesz z nami wykorzystać swoje umiejętności i potencjał?

 

  • Staniesz się częścią naszego zespołu administracyjnego, koordynując jego pracę i podejmując bieżące decyzje.

  • Cały czas się rozwijamy i powiększamy zespół, a to duże wyzwanie organizacyjne. Będziesz odpowiedzialny za projektowanie i wdrażanie procedur niezbędnych do funkcjonowania całego zespołu, m.in. w takich obszarach jak finanse i zarządzanie ludźmi.

  • Nie możemy zmieniać świata bez odpowiedniego zespołu. Będziesz brać aktywny udział w sprawach z zakresu HR i procesach rekrutacyjnych, szukając najbardziej zmotywowanych osób, otwartych na nieszablonowe rozwiązania.

  • Aby sfinansować naszą pracę, staramy się o granty i darowizny. Częścią Twojej pracy będzie pomoc w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie i raportów dla darczyńców. Możesz również bezpośrednio komunikować się z niektórymi z naszych darczyńców, przedstawiając im wyniki naszej pracy.

  • Każda organizacja potrzebuje budżetu i monitorowania jego realizacji. Twoje doświadczenie i umiejętności w obszarze zarządzania finansami będą kluczowe.

  • Nasza organizacja w dużej mierze opiera się na pracy projektowej. Realizacja grantów – poza merytoryczną pracą prawników – wymaga odpowiedniego monitorowania postępów prac i rozliczeń. To zadanie czeka na Ciebie.

Czy chcesz dołączyć do naszego zespołu? Szukamy Ciebie, jeśli:

  • Ukończyłeś studia wyższe i masz co najmniej dwuletnie doświadczenie przy wykonywaniu podobnych zadań.

  • Czujesz się komfortowo i pewnie posługując się językiem angielskim (co najmniej poziom B2-C1), w którym będziesz się komunikować z naszymi kolegami z Czech, partnerami i klientami. W języku tym będziesz również pisać wnioski grantowe i raporty z realizacji projektów.

  • Jesteś samodzielny i rzetelny, potrafisz stawiać przed sobą cele i realizować je na czas.

  • Lubisz pracować z ludźmi i potrafisz jasno się z nimi komunikować. Wnosisz pozytywną energię do zespołu i jesteś gotów ciężko pracować nad wymagającymi sprawami i projektami, które czasami wymagają niekonwencjonalnych rozwiązań.

  • Lubisz pracować z liczbami i swobodnie poruszasz się w obszarze finansów organizacji, zarówno w perspektywie krótko-, jak i długoterminowej.

  • Biegle obsługujesz pakiet biurowy (w szczególności edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny; znajomość oprogramowania księgowego i bazodanowego będzie dodatkowym atutem).

  • Dodatkowymi atutami będzie wykształcenie w obszarze ekonomii, finansów lub zarządzania, doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej oraz w pracy projektowej/grantowej.

Czego możesz się spodziewać i oczekiwać od współpracy z nami:

  • Doświadczonego zespołu prawnego i administracyjnego działających w naszym krakowskim biurze.

  • Pracy nad projektami non-profit i sprawami komercyjnymi.

  • Bezpośredniej współpracy z dyrektorem polskiego oddziału Frank Bold i działem księgowym.

  • Okazji poznania ciekawych ludzi i projektów, nieformalnego środowiska pracy, przestrzeni do rozwoju i dużej swobody w pracy.

  • Pracy na pół lub pełen etat z roczną umową o pracę (z możliwością przedłużenia).

  • Pracy w samym sercu Krakowa, z okazjonalną możliwością wyjazdów.

  • Elastycznego czasu pracy z możliwością częściowej pracy zdalnej.

  • Wynagrodzenia miesięcznego, zależnego od doświadczenia zawodowego, w granicach 3200-4000 zł netto przy pełnym etacie.

  • Wartości, które współdzielimy i którymi kierujemy się w naszej pracy, są dla nas niezwykle ważne. Możesz się z nimi zapoznać klikając na poniższy link pdf (frankbold.org).

Termin składania wniosków upływa 8 sierpnia 2021 r. Z wybranymi kandydatami przeprowadzimy rozmowy telefoniczne, a następnie zaprosimy ich na rozmowy kwalifikacyjne, które odbędą się 18 sierpnia 2021 r. Rozmowy będą prowadzone w języku angielskim.

Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu odpowiedz na kilka pytań zawartych w formularzu i prześlij swoje CV.

Informacje o sposobie przetwarzania danych osobowych można znaleźć na stronie: Polityka prywatności i plików cookies | Frank Bold.